tiistai 22. elokuuta 2017

Urban Decay vs. essence

Käytän aina luomivärinpohjustajaa silmämeikissä, mun mielestä luomiväri levittyy sen päälle tasaisemmin ja kestää pidempään. Mulla ei juurikaan rasvoitu luomet tai väri pakene luomivakoon ajan myötä, mutta käytän pohjustajaa silti tunnollisesti ja olen nirso valinnoissani.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion on melko kulttituote ja monet ovat sitä varmasti kokeilleet. Itse tykkään eniten sävystä Eden, koska siinä on hieman väriä ja se peittää luomien epätasaista väriä. Olen käyttänyt tätä suunnilleen kaksi vuotta ja en ole halunnut vaihtaa tätä mihinkään, koska tämä on huipputuote! Tietää varmasti että luomiväri näyttää hyvältä tämän päällä! Olen kokeillut myös Original-versioita, mutta se on väritöntä, joten en tykännyt siitä aivan yhtä paljon, vaikka sekin oli kyllä erittäin hyvä!


Mun Primer Potion alkoi olla lopussa, ja koska se on melko hintava (n.22 euroa) halusin testata jotain edullisempaa ja essencen pohjustajia on myös kehuttu hurjasti kaikkialla joten nappasin I <3 color intensifying -pohjustajan ostoskoriini pari viikkoa sitten. Tässäkin on hieman väriä ja tämä on selkeästi sävyltään paljon punertavampi kuin UD ja koostumus on paljon vetisempi, mutta se ei minua ainakaan haittaa.Koska tämä on aivan uskomaton tuote! Hintaa on vain reilut kolme euroa, joten huomattavasti ystävällisempi kukkarolle kuin Urban Decay. Vaikka hintavertailussa kannattaa muistaa että essencessä tuotetta on 4ml kun taas UD:n putkilossa on 10ml :) En ole essencen ostamisen jälkeen käyttänyt UD:tä kertaakaan, joten se kertoo paljon sen laadusta. Tästä on ehdottomasti tullut mun uusi rakkaus luomivärin pohjustajien saralla ja suosittelen kokeilemaan vaikka halpa hinta epäilyttäisi!

vasemmalla essence, oikealla Urban Decay
Molemmat tuotteet ovat todella hyviä, ja suosittelen molempia, mutta essence on hieman parempi diili edullisen hinnan ja helpomman saatavuutensa takia! Myös wet 'n wildin luomivärinpohjustajaa on kehuttu paljon joten ehkä sitäkin on tulevaisuudessa testailtava!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti